środa, 6 lipca 2016

2.POZNAŁAM,POLUBIŁAM,ZAUFAŁAM

Życie to taka podróż jest, o której jedno tylko wiadomo na pewno, że będzie miała kres. 
Oj! tragedią powiało czy prawdą?

Prawda jest taka, że ta podróż jakkolwiek długa by nie była nam dana, to i tak za krótka będzie, by czasowi dać przeciekać przez palce. By nie robić w życiu czegoś wartościowego. By nie zrobić czegoś, byśmy mieli czas na życie.
Druga prawda jest taka, że to od nas tylko zależy kogo w swoją podróż zabieramy, co chcemy zobaczyć, jaki szczyt osiągnąć, jakie zobaczyć, bądź zbudować krajobrazy.
A trzecia prawda jest taka, że dobrze jest zabierać w podróż ludzi których poznaliśmy, których polubiliśmy i którym zaufaliśmy.

To moje prawdy... nie muszą być czyjeś. Nie musza być Twoje. 

Od dwóch miesięcy przyglądam się NIEPEŁNOSPRYTNYM. Ucichła we mnie nutka "polaczkowości" i działam, bo chcę mieć więcej życia w życiu ! 

Poznaj nas zanim ocenisz. Zaufaj,dopiero wtedy, jeśli poznałaś/łeś i polubiłaś/łeś 

Niepełnosprytni TV to moja ulubiona telewizja :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz