poniedziałek, 11 lipca 2016

4. DOBRZE JEST STAĆ NA DWÓCH NOGACH

Mądrzejsi ode mnie, od których się uczę działania w e-biznesie mówią o DYWERSYFIKACJI - czyli najprościej rzecz ujmując, o lokowaniu swoich pieniędzy w różnych biznesach. Musi to każdy wiedzieć - revshare-y - jak każdy inny biznes to nie jest coś pewnego w 100%. Można dać się mamić takimi określeniami jak np. "na pewno zarobisz miliony", "na pewno to będzie biznes na lata", "dajemy ci gwarancję wypłacalności" itd. itd. Ktoś, kto zacznie działać w revshaer-ach będzie się ocierał o morze takich deklaracji. A prawda jest jedna - w życiu jest pewna tylko śmierć. A biznesy zależą w dużej mierze od uczciwości działania ludzi, a zwłaszcza programy typu revshare. Zresztą w każdej sferze dotyczącej zarabiania pieniędzy warto jest się zabezpieczyć i nie liczyć tylko na jedno źródło dochodów.

Szczerze mówiąc, jak większość przeciętnych "Kowalskich" nie myślałam dotychczas o tym. Dopiero teraz wchodząc w e-biznesy i chłonąc mnóstwo darmowej wiedzy zastanowiłam się dogłębniej jak działam i na co liczyłam kiedyś - na etat, na lokaty w bankach, na emeryturę. Dużo można by pisać o tym, jak niepewne jest opieranie się na takich tradycyjnych pewnikach. Z natury wolę równowagę w swoim życiu ( wagi tak mają :-) ) A życie jest tak dynamiczne, że wciąż trzeba jej szukać - i nie tylko w biznesach.

Jeśli chodzi o dywersyfikację w e-biznesie to stoję w chwili obecnej na dwóch nogach - i tą drugą jest FutureAdPro . To kolejny program działający jak revshare, choć dający też inne możliwości zarabiania, bo oparty również na mocno rozwijającej się platformie społecznościowej. Jeszcze nie odkryłam wszystkich możliwości firmy FutureNet, ale wszystko przede mną. Choć pieniądze w FutureAdPro już się pięknie naliczają. Jeszcze nie tysiące czy miliony, ale mnie osobiście cieszy każdy jeden dolar, który wpada na moje konto nawet gdy śpię. Każdy obecny milioner zaczynał przecież od małych kroków. Najważniejsze to zacząć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz