piątek, 22 lipca 2016

7. POZWALAM SOBIE A CO?! NA CZTERY WAŻNE RADY

Żeby nie było - nie jestem jakimś tam ekspertem. Dwa miesiące w temacie e-biznesów i na fali wielu życiowych zmian nie czyni mnie jeszcze ekspertem. Ale nie marnowałam czasu na klikanie w reklamy ( jak to mi niektórzy "zarzucają"). W tym samym czasie można korzystać choćby z materiałów na YT. Można słuchać audiobooków. Wszystko można! Przede wszystkim można się uczyć od lepszych od nas w danej dziedzinie. Doświadczać samemu to jedna sprawa, druga - ważniejsza według mnie na początku - to korzystać z doświadczenia innych. I dzielić się tym, co wiemy. Coś ważnego według mnie już wiem i nie mam zamiaru trzymać tego tylko dla siebie.

1.DOBRZE ZDECYDUJ 
Z KIM WCHODZISZ DO BIZNESU
Nie poznałeś/łaś - nie polubiłeś/łaś - nie zaufałeś/łaś - nie wchodź! Dlaczego to ważne? Do FutureAdPro weszłam z przypadkowego linku znalezionego w sieci. Nie mogłam liczyć na żadną pomoc w temacie. Możliwe że to akurat wyszło mi na dobre bo szukałam uparcie informacji, ale skoro są drogi łatwiejsze, skoro są ludzie gotowi na to, by nam pomóc, to dlaczego z nich nie korzystać? Miałam szczęście trafić w dość krótkim czasie na ADRIANA KLAPCZARKA i NIEPEŁNOSPRYTNYCH. To ułatwiło mi zrozumienie tematu i rozpoczęcie działania. I ty możesz możesz mieć prościej jeśli dobrze wybierzesz osobę do współpracy.

2. NIE INWESTUJ PIENIĘDZY, KTÓRYCH 
NIE MOŻESZ STRACIĆ
OOOOOOOho!No to ładnie - czyli można stracić? Coponiektórym pewnie się zapali czerwona lampka. A istnieje jakikolwiek biznes który daje 100% gwarancję zysków? A pieniądze na kontach w bankach są w 100% bezpieczne? Co dziś jest pewne w 100% ? Jedno jest tylko pewne - że umrzemy. Koniec kropka. W MXRevShare można zacząć od zera, więc ewentualnie nic się nie straci oprócz czasu. I nie piszę tego wszystkiego ani po to by namawiać, ani po to by odstraszać. Każdy z nas sam podejmuje decyzje, czy coś robi, czy nie. Jednak wiem jak można się napalić na szybki zysk. Jednak dobrze jest pomyśleć zdroworozsądkowo i nawet przy bardzo transparentnych właścicielach biznesów i przy dość mocno zabezpieczonych programach coś może pójść nie tak. Więc lepiej nie brać kredytów na takie biznesy, lub nie wkładać w nie tzw. "ostatniego grosza"

3.SZUKAJ WIEDZY - JEST ZA DARMO!
Oczywiście można sobie wykupić super-hiper-szkolenia i być wręcz pewnym, że podziałają. Jeśli cię na to stać to czemu nie? Proszę bardzo. Ale jeśli jesteś przeciętnym człowiekiem, który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-biznesami, który nie ma nie wiadomo jakiego kapitału na start, albo w ogóle go nie ma, to po co masz płacić za coś, co dziś jest dostępne w sieci za darmo? Wiedza o revsharach, o rozwoju osobistym, o prognozach przyszłościowych w e-biznesach jest na wyciągnięcie wzroku, bo są ludzie którzy się nią dzielą za darmo w sieci. Na dobry początek wystarczy!

4. ZAMOCZ STOPY - NIE UTOP SIĘ!
Pisałam o tym już na samym początku bloga, ale powtarzam znów, bo to ważne. Jeśli już podejmiesz decyzję, że coś chcesz zmienić w swoim życiu, że chcesz przynajmniej spróbować, to nie wchodź od razu na głęboką wodę, skoro nie nauczyłeś/łaś się pływać. Zazwyczaj takie działania rodzą frustratów i hejterów. Programy revshare dają możliwość działania i poznawania ich zasad na spokojnie, a tak według mnie najlepiej się wszystkiego nauczyć, zwłaszcza na początku e-biznesowej drogi.

I to by było na tyle. Oczywiście to moje "racje", a każdy ma swoje. Ale ja już działam i to działa. Więc może nie stój w miejscu???


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz