piątek, 8 lipca 2016

3. ZARABIAM NA SWÓJ CZAS W MXREVSHARE

A co to takiego ten revshare? Mówi się też Revenue Share.

Ujmując sprawę najprościej są to programy, które dzielą się ze swoimi użytkownikami przychodami z reklam bądź z innych źródeł. Przy czym użytkownikiem może być osoba chcąca coś zareklamować, bądź też osoba oglądająca reklamę ( i zarabiająca między innymi na klikaniu w reklamy). Mało tego - ten sam użytkownik może i reklamować i zarabiać na reklamie. A   żeby było jeszcze piękniej można zarabiać w niektórych programach revsher zaczynając od zera.

Dlatego właśnie ja swoją przygodę rozpoczęłam z MXREV$HARE Nie będę ukrywać że potrzeba trochę cierpliwości by wyklikać 100 reklam, ale opiekunce osób starszych tej akurat nie brakuje. Inna sprawa - chciałam sprawdzić czy naprawdę da się zacząć od zera. Da się! A przy okazji da się poznać jakie jeszcze możliwości daje program. I co można zrobić by zwiększyć swoje dochody. 

Programy tego typu dają możliwość zarabiania na trzy sposoby:

1. Za klikanie w reklamy płatne ( MXREV$HARE płaci nam 0,50$ za 100 reklam - taki jest limit dzienny)
2. Za polecanie programu innym - tu możemy zbierać prowizje z tego jakie "obroty" zrobi nasz polecony
3. Za inwestycje środków własnych w adpacki - czyli mówiąc najprościej za nasze wykupione udziały w programie ( w tym przypadku trzeba obejrzeć jedynie 10 reklam dziennie by brać udział w podziale zysków programu z danego dnia)

A najlepsze w tym programie jest to, że można połączyć wszystkie te trzy formy zarabiania!!! A do tego jeśli posiada się jakiś swój rzeczywisty biznes można go przy okazji reklamować w programie.

Za piękne to by było prawdziwe??? Też tak myślałam na początku. Ale zanim się zacznie szukać dziur w całym powinno się poznać to na co chcemy narzekać. Ja nie narzekam. Ja działam!

Pierwszego mini adpacka wyklikałam w 10 dni i po sprawie! Dołożyłam skromną kwotę 100 zł (czyli tamtego dnia 18$ po przelaniu na Payza - dla niewtajemniczonych, to procesor płatniczy). Za te środki i to co wciąż klikam dokupiłam już 5adpacków. Czyli pracuje już 6! Skromne kroczki - wiem. Ale od czegoś po prostu trzeba zacząć. I trzymać się jednej ważnej zasady - nie inwestować środków, które miały by zaburzyć nasze dotychczasowe życie. A już na pewno nie brać jakichś kredytów na udział w tego typu programach.I co jeszcze? - uczyć się od mądrzejszych! Mi akurat ogromną wiedzę na temat e-biznesów, a także rozwoju osobistego dają NIEPEŁNOSPRYTNI I to zupełnie za darmo. GENIALNE!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz